فيلم عمرو وسلمي 3






فيلم عمر وسلمي الجزء الثالث
الجزء الثالث من فيلم عمرو وسلمي 2011
عمر وسلمي 3

فيلم عمر وسلمي 2010
اخبار عن فيلم عمر وسلمي 3
ابطال فيلم عمر وسلمي 3 واخبارهم
فيلم تامر حسني عمر وسلمي 3 مع مي عز الدين 2010

*********************************


قصه قيلم عمر وسلمي 3


الفيلم يدور حول فكرة خطف أولاد عمر وسلمى من قبل عصابات المافيا فى جنوب أفريقيا ويظل عمر وسلمى طوال الفيلم يبحثان عن أولادهم وتقابلهم مواقف كوميدية كثيرة.


بسترات فيلم عمر وسلمي 3






اخبار عن غيلم تامر حسني عمر وسلمي 3


يكتشف تامر حسني ومي عز الدين اختطاف أبنائهما من قِبَل عصابات المافيا في جنوب إفريقيا، ممّا يجعلهما يخوضا العديد من المغامرات لإنقاذهما.. هذه هي الفكرة الرئيسية للجزء الثالث من "عمر وسلمى" الجاري الإعداد له، والذي يراه تامر حسني تميمة حظه في السينما.



وأَكَّد المنتج محمد السبكي أن فكرة تقديم جزء ثالث من "عمر وسلمى" كانت قائمة منذ فترة، خاصةً بعد تحقيق جزئيه إيرادات ضخمة، لكن الوقت لم يكن كافياً للتنفيذ، فقرّر تقديم فِلم "نور عيني" لحين الانتهاء من كتابة سيناريو "عمر وسلمى 3".



يُذكر أن الجزء الثاني من فِلم "عمر وسلمى" عُرض في الصيف الماضي، وهو قصة تامر حسني وإخراج أحمد البدري، وكان آخر أعمال مي عز الدين السينمائية قبل أن تنشغل بتصوير المسلسل التلفزيوني "قضية صفية" الذي سيُعرض في شهر رمضان.




( اترك تعليق عن رايك عن الجزء الثالث من الفيلم وما تحبه ان يحدث بسان الفيلم )




يتم وضع روابط تحميل الفيلم بعد نزوله الي السينما مباشره


تابعونا

اترك بصمتك وشاركنا برأيك
  1. رفض الفنان الشاب تامر حسني فكرة تقديم جزء ثالث من فيلم “عمر وسلمي” التي تقدم بها السيناريست أحمد عبد الفتاح.

    قابل تامر فكرة عمل جزء ثالث من “عمر وسلمى” بالرفض النهائي، وفسر البعض رفض تامر أنه يتخوف من ردة فعل الجمهور والنقاد تجاه الجزء الثالث بعدما لاقى الجزء الثاني انتقادات لاذعة، بالإضافة إلى أن تامر كان قد صرح أنه يجهز حاليا لفكرة فيلم جديد ويتمنى أن ينال إعجاب الجمهورtamer salma.

    ردحذف
  2. على صعيد آخر أعلن تامر حسني مؤخرا أنه ينوي إنتاج ألبوم جديد للمطرب الكبير علاء عبد الخالق، ليعود به للساحة الغنائية بعد غياب 15 عاما.
    ومن ناحية أخرى، انتهى تامر من تصوير كليب “يا تاعبة كل الناس” مع المخرج ياسر سامي في تركيا، ويستعد لإقامة حفل في الإسكندرية في 2 يوليو 2009 ضمن مشروعه الخيري “في حب مصر”

    ردحذف
  3. كلام كتير اتردد في الفترة الأخيرة عن الجزء التالت من عمر وسلمى
    كلام ما بيختلفش ولا حتى شوية عن الكلام اللي سمعناه في عمر وسلمى 2
    وأدينا شوفنا نتيجة إقدام تامر حسني
    على عمر و سلمي 2
    شوفنا النجاح اللي حققوا عمر وسلمى
    اتنين اللي هو كمان نصبنالوا المشنقة
    من قبل ما أول مشاهد ليه تشوف النور حتة
    ليه أي حد بيقدر يهز ثقتنا في تامر وفي تفكير تامر
    ويزعزعها

    ردحذف
  4. انتو نسيبتو ان قبل ما تامر يعلن عن عمر وسلمى
    الجزء التالت لما كان بيتسأل في الحوارات الصحافية عنو
    كان في الأول يقول أنا مش بفكر في الخطوة دي دلوقتي
    فكرة جزء تالت من عمر وسملى مؤجلة لحد ما ألاقي
    قصة جديدة وسناريو مناسب وإخراج كويس
    يعني في النهاية تامر كان في كل الوقت دا بيدور عن
    القالب المناسب اللي يضيف لفصة عمر وسلمى
    بأجزاءها الاتنين
    دا حتى كمان في الأول ما كنش بيسعى ولا حاطط في دماغو
    إنو يعمل جزء تالت
    كان في كل الوقت بيقول إنو بعيد كل البعد عن فكرة
    جزء تالت
    يظهر إن تامر لاقى فكرة ممكن تضيف للفيلم مش تقلل منو
    يظهر إن قناعة تامر في الخلطة الكاملة للجزء التالت خلتو يقدم
    على خطوة زي دي
    يدرسها على إنها هتتعمل

    ردحذف
  5. ما تخافوش يا جماعة
    تامر مش هيضحي بنجاح الجزرين بتوع عمر وسلمى
    عشان يعمل جزء تالت بكون عندو شك 1 % انو احتمال
    يفشل ...
    المسؤولية علينا احنا اللي كبيرة
    احنا اللي بإدينا نودي الفيلم ندفن الفيلم دا من قبل ما يتولد
    واحنا اللي بإدينا نأمن سكة الظروف السليمة للفيلم
    عشان ياخد حقوا
    الكلام دا قولناه هو هو في فيلم عمر وسلمى 2
    تامر في حواراتو الكتيرة قال انو بيبعد عن عمر وسلمى 3
    عشان مش عايز الجمهور يمل من قصة عمر وسلمى
    تامر عامل حساب الملل
    والعنصر دا مش غايب عن تفكيرو
    وقال إن عمر وسلمى 3 ممكن يكون خطوة مأجلة
    بعد ماعمل فيلم غيرو مع غير مي
    تكون الناس وحشها عمر وسلمى
    بعدين في إيه أحلى من إننا نشوف قودام عنينا
    قصة كاملة
    اليومين دول موضة الأجزاء واخدة حجم كبير

    ردحذف
  6. تسلم يا موعلم بي عموما يعنى انا موش بحب تامر حسني ولا شوفت الجزء الاول ولا التاني وان شاء الله مش هشوف التالت بردو ههههههههههههههع

    ردحذف
  7. بصراحه انا مبحبش تامر حسنى هو بس ليه افلام حلوه
    لكن انا مبحبهوش بس انشاء الله ينجح الفيلم مرسيه ياعم الكباتن على الصور مع تحيات ميمو

    ردحذف
  8. بعد اذنكم اريد سماع الجزء الول والثانى لفيلم عمر وسلمى الان

    ردحذف
  9. يا خبر ابيض بتمنى انى اكون مع تيمو فى هادى المنحة لانى ما بحب اشوفو زعلان

    ردحذف
  10. ما بدى ائول غير انى بمووووووووووووووووووووووووووووووت فى تراب تامر و اى واحد ما بحبو لتامر بكون اهبل وووووو مجنون والى ما يعجبوا تامر يشرب مية البحرهع

    ردحذف
  11. أي شئ بكون في تامر ومي بكون بجنن

    ردحذف
  12. أي عمل بكون في تامر ومي بكون بجنن

    ردحذف
  13. هيبقى جااااااااااااامد

    ردحذف
  14. وااااااااااااااااااااو

    ردحذف
  15. واااااااااااااااو

    ردحذف
  16. غير معرف5‏/1‏/2011 2:20 ص

    القصة حلوة وبإذن الله ماعملش كده بحبيبتي ومستني الجزء الثالث على نار الجزء الأول والتاني يجنينو مرسي
    عامر......

    ردحذف
  17. لا بصراحه كده اوووووفر الجزء التاني مكنش ليه داعي اساسا يبقى يعملو كمان جزء تالت اصلا فكره الجزء التاني ان هو كان بيخنها وكده يعني نفس الحوار بتاع نهايات الجزء الاول مش نقصه هيا جزء تالت مع ان فكرتو غير بس شكلو هيطلع فيلم فاشي

    ردحذف
  18. tamer 7aosny ra2e3 w ana natra l jez2 3 3ala nar

    ردحذف
  19. بجد بجد انا كان نفسي من زمان انه يعمل عمر وسلمى 3 لان انا حبيت تامر حسني مع مي احلى من اي شخصيه تاني عملها في افلامه التانيه

    ردحذف
  20. اي اشي تامر بعملوا بجنن لانو تامر كتير حلو وانا بحب تامر وبمووووووت فيه هيبقى ناجح جدا لانو بالنهاية تامر البطل للفيلم ....... تامر وبس عاشقة تامر(هبه)

    ردحذف
  21. غير معرف8‏/3‏/2011 2:24 م

    شكله خطييييييييييييييير

    ردحذف
  22. لا هو طلع في التلفزيون قال انه هيظهر في السينما في العيد ومسلسل ادم في رمضان ومي اكتر واحده هتساعده وتظهر ودره هتظهر مش كتير

    ردحذف
  23. هو قال الفيلم هينزل في العيد ومسلسل ادم مي هي اتر المشاهد هي وتامر ودره حبيبته اما مي فهي اللي هتساعده

    ردحذف
  24. التحرير التحرير اضرب في ميدان التحرير انت يلا لو عملت الفلم دة مفيش حد حيخشللك انت بعد علقة التحرير تحلق زيرو وتنام جنب امك

    ردحذف
  25. احنا منتضرين بفارغ الصبر

    ردحذف
  26. غير معرف9‏/7‏/2011 2:16 م

    احنا منتصرين الفيلم ونتمني نجاحه

    ردحذف
  27. كل شي يعمله تامرومي بيجنن ويريت ينزل في العيدوالفيلم هيحقق نجاح محصلش ومبروك للالبوم

    ردحذف
  28. انشاء الله يكون جميل اووووووي انا عاسقة تامر حسني ديرو

    ردحذف
  29. مشكوووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  30. بجد هيبقي جامد جدا

    ردحذف
  31. فيلم صاقط جدىىىىىىىىىىىىى مكنتش اتوقع كده الاول والثانى بس حلو وعم بيجنن

    ردحذف
  32. انا بحب تامر جدى واى فيلم ليه طبعا بيكون بيجنن

    ردحذف
  33. انا بحب تامر جدى واى فيلم ليه طبعا بيكون بيجنن

    ردحذف
  34. كل شي يعمله تامرومي بيجنن ويريت ينزل في العيدوالفيلم هيحقق نجاح محصلش ومبروك للالبوم

    شاهد الموضوع الاصلى على مدونة ولاد العم: http://wlad-el3am.blogspot.com/2010/10/3.html#ixzz1kmtFTil0

    ردحذف
  35. بحبك يا تامر واى حاجه تعملها حلوه
    بحببببببببببببببببببببك

    ردحذف
  36. البرنسيسه5‏/2‏/2012 2:31 م

    بحب تامر قوي وبحب اي حاجه يعملها واتمناله التوفيق والنجاح بازن الله

    ردحذف
  37. انا بحب سلمي لي انا عندي بنت في ليبيا اسمها سلمي بحبها

    ردحذف
  38. فيلم عمر وسلمي الجزء الثالث
    الجزء الثالث من فيلم عمرو وسلمي 2011
    عمر وسلمي 3
    فيلم عمر وسلمي 2010
    تحميل فيلم عمرو وسلمي الجزء الثالث

    ردحذف
  39. مشاهدة فيلم عمر وسلمى 3

    ردحذف
  40. تنزيل الجزء الثالت عمرو وسلمي
    مشاهدة فيلم عمرو وسلمي 3 اونلاين
    دونلود الجزء الثالت فيلم عمرو وسلمي
    عمرو وسلمي الجزء 3
    الجزء ال3 عمرو وسلمي مباشر
    فيلم عمرو وسلمي الجزء 3 مباشر

    ردحذف
  41. حديد فى حديد بيساوى حب جديد ونحاس فى نحاس بيساوى حب باءخلاص والى مابيحب تامر ياء كل من الحمام

    ردحذف
  42. انا بمممممممممموووووووووووت ت ت ت ت ت ت ت في ي ي ي ي ي تا ا ا ا ا ا ا اممممر ر ر ر ر ر ر رر ر ر يخراااببببيييي

    ردحذف
  43. احا يا متناك يا تامر

    ردحذف
  44. غير معرف1‏/1‏/2013 1:43 ص

    مشكووووور

    ردحذف
  45. انابحب تامرحسنى جدا وبموت فية كمان انا بحب كل افلام تامر حسنى وخصوصا فيلم نور عينى عندى صاحبتى بتقول يارتنى كنت مى عز الدين لانها محظوظة انها بتمثل مع فنان جميل زى تامر حسنى

    ردحذف
  46. تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر حبيبىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  47. انابحب تامرحسنى جدا وبموت فيةواحدة صاحبتى اسمها علياءبتموت فية وبتقول اناباحبة اكثرمن ماما وباباوياريتنى كنت ممثلة زى مى الدين

    ردحذف
  48. اذا يجب أن تكوني ناجحة في حياتك وتكوني شخصية مشهورة جدا في المستقبل لكي تحظي برجل أفضل من تامر حسني ,,ويكون تامر حسني يحبك أفضل من أمه وابيه :) :)

    ردحذف
  49. غير معرف2‏/6‏/2013 4:46 م


    حلو اوىىىىىىىىىىىىىىىى الفيلم ده

    ردحذف

لاغلاق صوت الشات اضغط على علامة الصوت  لو الشات مش شغال حمل برنامج فلاش بلير من هنا